prezes73 zmieniany nastawnik :?:
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
-
-
Zamieszczone przez blade232Pytanie na ile to 0w powoduje to terkotanie z rana rozrządu
Zamieszczone przez blade232Jeszcze się zastanawiam czy xw40 nie pomaga w "rozciąganiu łańcucha"
[ Dodano: Sob 31 Paź, 15 21:51 ]
Zamieszczone przez LUKIprezes73 zmieniany nastawnik :?:
Komentarz
-
-
blade232 proszę Cię nie twórz historii że łańcuch ma fuckup przez olej...
Twoja CAXA jest z 2011 więc masz wydupcony napinacz /przecież w 2014 wyszła najnowsza wersja napinacza/
w Twoim napinaczu po prostu czasami blokuje się jeden ząbek /błędna konstrukcja/ i naprawdę gówno zrobi zmiana oleju
jak miałeś w dłoni chociaż raz napinacz powinieneś wiedzieć o co mi chodzi
no ale jak nie miałeś /a Twoja wiedza o napinaczu ogranicza się tylko do www/ to proszę nie twórz historii olejowych w CAXA
proszękliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prezes73Zamieszczone przez blade232Pytanie na ile to 0w powoduje to terkotanie z rana rozrządu
Zamieszczone przez blade232Jeszcze się zastanawiam czy xw40 nie pomaga w "rozciąganiu łańcucha"
[ Dodano: Sob 31 Paź, 15 21:51 ]
Zamieszczone przez LUKIprezes73 zmieniany nastawnik :?:
[ Dodano: Sob 31 Paź, 15 22:13 ]
Zamieszczone przez LUKIblade232 proszę Cię nie twórz historii że łańcuch ma fuckup przez olej...
Twoja CAXA jest z 2011 więc masz wydupcony napinacz /przecież w 2014 wyszła najnowsza wersja napinacza/
w Twoim napinaczu po prostu czasami blokuje się jeden ząbek /błędna konstrukcja/ i naprawdę gówno zrobi zmiana oleju
jak miałeś w dłoni chociaż raz napinacz powinieneś wiedzieć o co mi chodzi
no ale jak nie miałeś /a Twoja wiedza o napinaczu ogranicza się tylko do www/ to proszę nie twórz historii olejowych w CAXA
proszę
[ Dodano: Sob 31 Paź, 15 22:18 ]
LUKI a powiedz czy jest sens zapobiegawczo wymienić sam napinacz na ten najnowszy :?:blade232
Komentarz
-
-
blade232 łańcuch miał fuckup do 05-08.2010 /wyciągał się - u mnie akurat o długość dwóch ogniw - nie przez fuckup olejowy TYLKO przez gówniany materiał z którego został wykonany/
łańcuch został poprawiony TYLKO raz natomiast napinacz jest już poprawiony trzeci
nie czytaj, nie słuchaj bzdur 'znawców z internetu' bo później ludzie tacy jak Ty tworzą abstrakcyjne opowieści
btw
co do wymiany - UP 2 U
ja wymieniłbym dla świętego spokojukliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Jeżeli chodzi o olej to dobierał bo go gość który w tym siedzi i zaproponował taki FUCHS TITAN SUPERSYN LL 0W40 ale zastrzegł żeby olać tryb LL i interwały robić co 15 tyś. ja mam zamiar wymieniać olej 2 razy w roku wiosna jesień. Do kompletu jest filtr MANNowski. Jeżeli chodzi o normę do dostałem cały esej w którym wykazał mi ze ten olej spełnia normy bardziej restrykcyjne niż ta VW. Aczkolwiek przy następnej wymianie będę miał pewnie dylemat.
LUKI,boonsaw w Tychach w ASO VW pracuje mój bardzo dobry kolega - będziesz chciał podziałać z wymianą to ustawię Was, etc
Zamieszczone przez LUKIjak coś ja będę w Katowicach/ Tychach 12-14 listopada - możemy się złapać i zobaczę co tam u Ciebie piszczy w CAXA
a pojęcie o CAXA mam ogromne
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
dokładnie tak - łańcuch ok, wariator ok, napinacz 2stage
ja stosuję 5w30
Ty masz tylko fuckup napinacza /bo jest najnowsza trzecia werjsa o której napisałem wyżej/
nie wariujkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
blade232,
LUKI ma przez cały czas rację. Sam też podpowiadałem Ci w tej kwestii. O ile mnie pamięć nie myli sam pisałeś, że auto jeździ od początku na M1 ESP 5W30 i nie masz żadnych niepokojących odgłosów w pracy silnika. Nie kombinuj zatem i zalewaj silnik takim samym olejem. Ja tak bym na Twoim miejscu zrobił. Jak jest OK, to po co zmieniać i dłubać w rozrządzie?
boonsaw,
wstrzymałbym się na Twoim miejscu z wymianą rozrządu. Jeżeli częstotliwość zaterkotań zdecydowanie wzrośnie to wymień olej. Poczytaj moje wcześniejsze posty w tym lub w olejowym temacie. Miałem podobnie do momentu oczyszczenia się układu smarowania. Może u Ciebie jest podobnie, układ smarowania potrzebuje oczyszczenia się po kiepskiej jakości oleju. Na M1 ESP 5W30 początkowo jeszcze terkotało, ale od ponad 6 tys. km jest cisza i bezcenny spokój. Oczywiście bogatym nie zagląda się do portfela :szeroki_usmiech .
Komentarz
-
-
O2FL 1.4TSI CAXA MY2010
G6 1.4TSI CAXA MY2010
Pento Super Performance 5W30kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIO2FL 1.4TSI CAXA MY2010
G6 1.4TSI CAXA MY2010
Pento Super Performance 5W30
Czy mocno czuć wyższą lepkość 0w40 względem 5w30 w pracy silnika i rozrządu?blade232
Komentarz
-
-
Pento Super Performance 5W30
504/507kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
co 15k kmkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Wczoraj dla testów pierwszy raz po 4 pełnych dniach postoju odpaliłem caxe i tak przez pół sekundy takie "truknięcie" było a potem cisza, nie wiem czy to normalne po takim długim postoju czy jednak początek :shock: Może jak bym łba nie wystawił przez okno to może bym tego nie usłyszał :lol: Teraz mam pytanie co robić:
a) wymienić olej poza aso i dalej jeździć i olać to i czekać aż zacznie mocniej turkotać i na co dzień a może się nie doczekam
b) wymienić olej w aso i dalej jeździć i olać to j.w.
c) wymienić olej i napinacz na najnowszy w aso (mam ponoć przedostatni - 2011 rocznik)
Pytam się też bo nie wiem czy jest sens dla pieczątek jeździć do aso na wymiany olejów(jaki jest koszt z własnym olejem) czy olać to - jak to wpłynie na ich ceny rabaty dobre wole itp w przypadku np wymiany kiedyś całego rozrządu.
Dodam że skoda miała przegląd gwarancyjny w aso a później jedną wymianę oleju poza aso.blade232
Komentarz
-
-
Witam Forumowiczów po dłuższej przerwie
Niestety i u mnie pojawil sie problem. Moj Golf 1.4TSI CAXA ma nalatane od urodzenia ~140kkm, wyprodukowany w Q4'10, odebrany w styczniu 2011 z salonu. Olej ciagle Millers XF LL 5W30, wymiana z filtrami zawsze co 15kkm.
Niestety pojawilo sie terkotanie i nie chce ustapic. Dodatkowo jest takze problem z terkotaniem sprzegla (po jego wcisnieciu terkotanie ustepuje).
Oddalem auto do serwisu na ogledziny. Dostalem wczoraj informacje ze do wymiany bedzie to co ponizej.
Spora cena. I jedynie 10% rabatu za serwisowanie ciagle w jednym miejscu...
Sprawy ktore mnie męczą:
1. Mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie auta (kupilem to podczas kupna samochodu u dilera). Jest jeszcze wazne. Niemniej jednak serwis zaslania sie ze ubezpieczyciel pokrywa tylko uszkodzenia... :shock: Tzn. u mnie nic sie nie uszkodzilo. Ot, po prostu oddalem auto do serwisu bo dzwieki mi sie nie podobaly. Serwis prosi o akceptacje tego kosztorysu, gdyby ubezpieczyciel sie wypial i nie chcial pokryc kosztow.
Ktos mial podobna sytuacje?
Mi to wyglada na jakas scieme, bo z warunkow ubezpieczenia ktore pamietam (opcja full) to bylo praktycznie takie samo pokrycie jak przy gwarancji fabrycznej.
2. Wymienione pozycje w kosztorysie nie zawieraja nastawnika. Czy to poprawne podejscie wedlug was (biorac pod uwage date produkcji mojego auta)?
3. Ktos moze mi powiedziec co to jest zestaw naprawczy 03C198229B?
Bede wdzieczny za opinie, bo mam wrazenie ze chca mnie zrobic w balona z akceptacja kosztow naprawy.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
idas,
nie mogę rozpakować kosztorysu i nie wiem jaka jest wycena naprawy ?
Przed podpisaniem czegokolwiek zasięgnąłbym porady adwokata, który ewentualnie poprowadziłby sprawę roszczenia o zapłatę. Dobrze mieć ze sobą co najmniej polisę, warunki ubezpieczenia i przygotowany przez ASO kwit (ksero tego do podpisania).
Przypuszczam, że jak cokolwiek podpiszesz to będziesz zobligowany do zapłaty i będziesz później walczył z towarzystwem ubezpieczeniowym. Jednocześnie ASO może uzależniać naprawę od podpisu na tym kwicie - ich interesuje zapłata a nie płatnik i walka z płatnikiem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sonyidas,
nie mogę rozpakować kosztorysu i nie wiem jaka jest wycena naprawy ?
Pytanie ktore mnie takze nurtuje - co w przypadku jak rozkreca i okaze sie ze to nie to co wrzucili w kosztorys przedstawiony na wstepie?VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
[ Dodano: Pią 18 Gru, 15 17:24 ]
Zamieszczone przez blade232Wczoraj dla testów pierwszy raz po 4 pełnych dniach postoju odpaliłem caxe i tak przez pół sekundy takie "truknięcie" było a potem cisza, nie wiem czy to normalne po takim długim postoju czy jednak początek :shock: Może jak bym łba nie wystawił przez okno to może bym tego nie usłyszał :lol: Teraz mam pytanie co robić:
a) wymienić olej poza aso i dalej jeździć i olać to i czekać aż zacznie mocniej turkotać i na co dzień a może się nie doczekam
b) wymienić olej w aso i dalej jeździć i olać to j.w.
filmik
Komentarz
-
Komentarz